Co powinien obejmować projekt graficzny roll upa?

Roll up to nośnik informacji i wizualna wizytówka. Jego projektowanie wymaga kreatywności, ale poza samym designem znaczenie ma też jego wielkość, funkcjonalność oraz trwałość. Ma skutecznie pomóc w osiągnięciu celów marketingowych. Podpowiadamy, jak stworzyć system wystawienniczy roll up, który przyciągnie odbiorców.

Co to są rollupy?

Rollupy to popularne w branży reklamowej nośniki z systemem kasetowym obsługi grafiki. Ta z kolei powstaje na specjalnym materiale do druku banerowego, a następnie jest rolowana. Na górze montuje się listwę, która w trakcie prezentacji zabezpiecza baner przed zwieszaniem się czy też przed zaginaniem rogów.

Roll up to ważny element strategii marketingowej, gdyż ma być odpowiedzią na oczekiwania klientów i osób potencjalnie zainteresowanych produktem czy usługą Twojej firmy. Warto z nich korzystać wraz z innymi rozwiązaniami z zakresu reklamy tradycyjnej, by zainteresować odbiorcę swoją ofertą. Dowiedz się więcej na temat roll upu.

Jaka jest konstrukcja roll upów?

Roll up jest reklamą pionową. Ten stojak reklamowy składa się z wysięgnika, listwy i planszy w specjalnej kasecie z systemem rolującym. Rollup umożliwia złożenie i zabezpieczenie reklamy. Standardowe wymiary tego systemu to 85 x 200 cm, 100 x 200 cm, 120 x 200 cm lub 150 x 200 cm. W zależności od potrzeb wybiera się jego rozmiar oraz kształt, by przyciągał uwagę potencjalnych klientów.

Jakie zalety ma system wystawienniczy roll up?

Roll up wpływa między innymi na większą efektywność reklamy. Do jego zalet należy też łatwość obsługi i transportu, lekka i prosta konstrukcja, bezproblemowy montaż i demontaż, ochrona grafiki (plakatu, zawartości) przed uszkodzeniem i zniszczeniem.

Jak stworzyć skuteczny roll up?

Kluczowa jest grafika i treść reklamy. Najważniejsze informacje warto umieścić w górnej części, bo treści na dole połowie są mniej czytelne. Tam będzie odpowiednie miejsce na większe obiekty. Staraj się zadbać o każdy element – m.in. jak czcionka, logo, wielkość liter lub napisów, kolory grafiki. Górna część zawsze trafi do szerszego grona.

Roll up – zwrócenie uwagi podczas pierwszego kontaktu

Pamiętaj, że roll up przede wszystkim ma przyciągnąć spojrzenia i uwagę – nie może być mało czytelny, bo będzie zniechęcał odbiorców. Najpierw trzeba ich po prostu przyciągnąć, dlatego system roll up powinien być oszczędny w informacje. Z kolei grafika powinna być ciekawa, nie może być jednolita, gdyż nie wzbudzi zainteresowania – stawiaj na wyraźne barwy i czytelny przekaz.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

6 + 20 =